Onsdag 19/5-2010

Idag steg jag upp vid 08:45, hade världens jävla huvudvärk!
Inte så jätte mysig att vakna direkt.. Så idag
hade inte blivit någe mkt gjort i lägenheten.
Har i princip bara legat på soffa och glott in i en fyrkantig
låda som visar bilder utan ljud.

Gick ut en stund på balkongen, eftersom det har varit så
varmt idag. Dock väldigt lite sol.
Men när jag stod där ute, så fick jag en konstig känsla
blev bara helt plötsligt jätte glad.
Och insåg att jag bor tillsammans med
världens underbaraste pojkvän, och vi väntar vårat första barn.
Något jag bara vågat drömma om tidigare, tills den dagen jag träffade
Tobias. Den dagen vågade jag leva ut min dröm!
Trodde aldrig någonsin i min vildaste fantasi att jag skulle
hitta någon att dela resten av mitt liv med, inte så här tidigt iallafall!
Men som sagt insåg idag att, jag vill verkligen inte dela mitt liv
med någon annan än Tobias!
Älskar honom av hela mitt hjärta, och ingen har fått mig att må så bra och
känna mig så älskad för den jag är.

Jag behöver inte "gömma" mig när jag är med honom, jag kan visa vem jag
verkligen är. Jag behöver inte låssas vara någon som jag inte är!
Jag kan vara mig själv helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu