Onsdag 5/5-2010

Idag blev det att stiga upp tidigare än vanligt, steg upp vid 09:00.
Skulle nämligen iväg på möte hos
barnmorskan.

Hon kollade blodtrycket, mätte magen, lyssnade på bebisen hjärtljud och så fick ja
så klart ställa mig på vågen igen!
Haha...
Men jag har då gått upp som jag ska
och allt var bara bra.
Bebisen hjärta slagrytm låg på 148.

Sen efter det blev det att promenera till affären och handla
mjölk och lök.
Så när man kom hem så väntade disken så snällt på en, haha.

Efter det tog jag det bara lugnt, och vid 15:20 gick jag
iväg till badhuset och var med
på simningen för gravida.
Är ändå ganska skönt att få 1 timme att bara bry sig om sig själv
och bebisen.
Och sen att man får komma iväg från vardagen en stund.
Å så själv klart var ju norran där
och tog kort å sånt :P

Men men, när jag kom hem så var det bara böjra med maten.
Korvstroganoff och makaroner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu