Söndag 16/5-2010

Så då har man kommit hem efter en mycket trevlig helg med
Tobias familj.
Vädret har varit kanon eller iallafall i lördags,
men jag hoppas att det inte kommer vara så varmt hela sommaren!
För då lär jag ju bokstavligen smälta bort... haha!

Idag var det härligt att vara ute, inte för vamt och inte för kallt heller.
I veckan vet jag inte vad som kommer hända, har
inte planerat något speciellt.

Men det kommer väl dyka upp något i veckan, så något finns alltid att göra.
Om inte annat så får jag väl hitta på något att göra :)

Typ städa, eller något sånt!
Dock är det inte något behövligt än, men kanske ska göra det i förebyggande syfte :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu