Tisdag 11/5-2010

Idag vaknade jag utvilad, fick nästan sova hela natten!
Katterna var hyfsat lugna..
Men någon gång vaknade jag av att dom busade.

Dagen började med att jag typ käkade frukost, sen kollade lite på tv.
Efter det så ställde jag mig och diskade bort
det som vi använde igår.
Så nu ska jag väl ta å diska bort det vi använde idag :P
Sen så har vi äntligen fått tvätt tid, så nu tvättas det
jävlar i mig.
Ska försöka hinna tvätta all tvätt och vika och ha mig
innan klockan sju!
Men det kommer nog inte att hända, kommer få springa flera gånger.
Men men, tv:n får fasiken vänta idag!
Nog för att klockan 20:00 vill jag ju som se
på tv, men förhoppningsvis så går det repris
på söndag!

Så har man då gått in i vecka 25, känns jätte knas att
det inte är så länge kvar.
Och vi har typ inte köpt något.
Eller ja vi har en säng som ska fixas lite innan den är klar.
Och sen fick jag nå klädesplagg från min kära lilla syster Denise
hon hade gjort dom på skolan =)
Och så som det lät skulle hon göra ännu mera!

Men men, har fått nå j*vla dille på
diskmedel!
Är hur störande som helst, har nämligen börjat tycka att
diskmedel luktar JÄTTE gott.
Så diska gör jag typ med glädje numera!
Haha, men det är iallafall en som är nöjd över att
slippa diska! Nämligen Tobias xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu