Tisdag 18/5-2010

Idag fick man sovmorgon, fram till 10 iallafall.
Och för en gångs skulle kände jag mig utvilad, och hade nästan fått sova en
hel natt utan att vakna.
Vaknade väl kanske 1 gång inatt, vilket är väldigt lite med
tanke på hur många gånger jag annars brukar vakna!

Eftersom det var relativt fint väder idag, så bestämde jag
mig för att tvätta fönstrena i lägenheten.
Och det behövdes verkligen kan jag säga!
För pappret var svart när jag var klar med 1 fönster..
Efter det så blev det att gå ut med Milo, och bara ta det lugnt en stund.
Sen har jag även diskat,dammsugit och bytt i kattlådan.
Vilket också behövdes :P
Jo, och så "tvingade" jag Tobias att rengöra toaletten.. haha!

Efter det så tog vi det bara lugnt, han vid datorn och jag vid tv:n
precis som de ska va! Eller? Haha!

Sen fick ja nå sne ryck och tappade upp badkaret och ställde in
några ljus, och gjorde det riktigt mysigt.
Och så sa jag åt Tobias att hoppa ner och
typ bara slappa!

Det verkar då som att han blev nöjd! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu