Torsdag 25/11-2010

Så var snart November månad slut!
Å Léon är nu hela 3 månader!?
Tiden bara springer iväg, å ni får ursäkta min dåliga uppdatering men
har varken ork eller direkt lust att skriva varje dag!

I helgen var vi i Jörn, lördag kväll spenderade vi i
Ursviken hos Jennie å Pontus å lilla Isabella =)
Dock sov dom små mestadels =P
Så vi "mammor" hade de ganska lugnt =P
Hade jätte trevligt!

Söndagen spenderade vi i skellefteå, var nämligen å stooor handla!
Köpte väl egentligen mest saker till lille mannen =D
Kevvan var också med, så vi var å käkade på
Wook & Roll =D efter det
så for vi upp på Solbacken å in på Willys för att handla
snus å kattsand.
Å sen ville kevvan så klart fara in på barnen´s hus å
köpa nå leksaker så vi drog dit också!
Vi kollade även runt på leksaker till Léon å så kollade vi in nå julklappar.
Dock är de där med julklappar väldigt svårt, man vet som inte riktigt va alla önskar sig!?

Igår va jag till bm på efterkontrollen å allt var bara bra, fick mkt positiv respons från
bm. Å det behövdes verkligen, kände mig
som en ny person när jag kom hem! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu