Tisdag 5/10-2010

Så var man då inne i Oktober, är bara 2 månader kvar till jul!
Det är sjukt vad tiden flyger iväg, och ändå gör jag
ingenting förutom att vara med
min underbara son Léon =)
Som snart är 2 hela månader!?

I helgen så var det tänkt att vi skulle in till Lycksele
och gå på marknaden. Men eftersom
jag haft feber sen i Torsdags så blev det
att stanna hemma i Malå..
På lördagen fick vi främmande
nämligen, pappa,mamma (veronica),kevin och Timmy.
Så vi bjöd på middag Tonfisk-sallad =)
Kevin var dock väldigt skeptisk
till att äta tonfisken, men när han väl smakat så
insåg han att det var ju faktiskt inte så illa ändå.

På söndagen så kände jag mig lite piggare, så vi for till Vormsele
och var där å åt middag.
Älgkött och Ris =) var supergott.

Sen igår så fyllde min ena lillasyster hela 12 år! Tyckte nyss
hon var liten och kröp omkring på golvet
och snodde mina saker =P

Men men, nu har jag precis lagt Léon så förhoppningsvis
så somnar han snart =)
Kanske man får sova en stund inatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu