Fredag 17/9-2010

Idag vaknade lilleman 08:30, och var sen vaken till
11:20 ungefär.
Och dum som jag är så har jag inte lyckats lägga mig ner och sova en stund,
utan jag har hållit igång hela dagen av
någon konstig anledning!

Har tvättat kläder, handukar m.m
sen även städat lite idag också.
Jo, och så har vi haft besök idag, av Tobbes mamma och ena bror Markus
så farmor fick vara barnvakt en stund
så for vi andra och käkade på byblos här i Malå =)
Var ändå ganska skönt att få
komma ut en stund utan bebis..
Fast som vanligt så sov Léon mestadels =P
Så nu har han varit vaken sen 20:30 och han bara stenvägrar att somna,
tror det är lite små lurt med magen igen.
Så vi får väl se när vi kommer oss isäng, om inte annat får vi sova i skift tills han
somnar!
Å på måndag blir lillkillen hela 1 månad, var tar tiden vägen?
Tyckte nyss han föddes!

Tänkte bjuda på några bilder =)


Léon somnade


Léon sover gott i vagnen


Léon 1 timme gammal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu