Måndag 27/9-2010

Åkte till Jörn i onsdags, för att jag skulle vara barnvakt
eller skicka iväg timmy och kevin till skolan
på torsdag morgon. Eftersom pappa och veronica
skulle bort.

Sen har det inte hänt så mkt mera..
Igår var jag och Veronica i stan, och handlade
mat och shoppade kläder =)
Hade hur kul som helst, var ganska skönt att komma iväg
en stund å bara göra något annat
och få tänka på annat!
Köpte en massa kläder åt Léon, fanns hur mkt som helst
hade jag kunnat hade jag nog köpt upp hela affären!
Haha!
Men det var ju bara ett problem, jag skulle köpa nya byxor åt
mig. Ja det blev ju ett par iallafall, sen resten åt Léon.

Som Veronica sa när vi kom hem, det måste vi göra om! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu