Tisdag 14/9-2010

Inatt när älsklingen kom hem, hade jag tydligen somnat på soffa.
Och han hade försökt väcka mig, men det hade
inte gått så bra.
Men jag hade tydligen svarat på hans frågor!
Dock var det i sömnen jag svarade :P

Så ja som sagt jag har sovit på soffan i natt, men Léon!
Fick sova en hel del, eftersom lilleman bara vaknade
typ 2-3 gånger.
Men känner mig ändå helt slut!

Just nu ligger Léon i vagnen och tjollrar på, och har gjort det
ett tag. Han bara vägrar sova, dock
så ser man på han att han är på väg att somna
han blundar ett tag, sen spottar han
ut tutten och börjar gorma :P
Allt för att inte somna!
Han är så söt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu