Fredag 1/4-2011

Jadå var det ju ny månad igen, April April din dumma sill...
Eller något sånt!

Denna vecka har verkligen gått undan, fast då har jag
ju iofs haft mera att göra denna vecka
än någon anna vecka sen jag flyttade hit =O
Har haft främmande i princip varje dag, vilket är en stooor förändring i min vardag =P
Jennie och Isabella var förbi i onsdags, för vi tänkte
ju som att Léon och Isa skulle leka lite. Men
det gick inge vidare, eller jo det gick bra så länge inte Léon
skrek/jollrade högt. För då blev Isabella rädd.
Sen så kom Jennie hit själv igår en stund, så vi satt å pratade lite
och så =)
Ganska skönt att ha någon att umgås å prata med =)
Om typ annat än skogs maskiner å bilar m.m...
Sen på onsdags kvällen var jag å Jessica ut å gick i ca 45 min, hade med mig Léon å så
självklart Milo så att han fick leka med bella =) (Jessicas papillion tik)


Men iallafall, idag är det då fredag... Vilket resulterar i att helgen är kommen =P
Dock vet jag inte vad som kommer hända i helgen.
Blir väl eventuellt att fara till Vormsele i morgon, eftersom svärmor fyller år =)
Sen hade jag även tänkt överraska tobbe med någon go mat ikväll, men
eftersom min fantasi är värdelös så vette fan
vad jag ska göra! haha
Någon som har något bra förslag?

Är det förresten någon som är intresserad av typ en förlossnings-berättelse?


Nä, om man kanske ska ta å diska bort från igår. Nu medans lilleman sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu