Fredag 8/4-2011

Så var det fredag, å snart helg. Dock vet jag precis vad vi ska göra i helgen!
Det blir att börja rensa,packa och slänga saker
inför flytten. Å kanske eventuellt köra iväg nå saker till Vormsele/Jörn.
Tills vi fått en lägenhet!
Tobbe jobbar kvar en vecka till hos ESIAB iallafall vad han vet just nu,
sen får vi väl se hur det blir näst nästa vecka.
Vore ju som bra att veta när jag ska "flytta" till Jörn =P
Så att jag kan förbereda pappa och mamma, innan jag dyker upp å bor där
på obestämd tid.

Men iallafall till något roligare saker =)
Igår så var Léon otroligt j*vla söt, hade nämligen lagt honom för
att sova "förmiddag" inna lunchen.
Jag la honom vid 10 ungefär, och han började knösa runt i sängen å gosa till sig.
Så jag gick ut, efter ca 20 min hör ja nå små tysta ljud innifrån sovrummet.. Då när jag
går och kollar så sitter han upp helt ordentligt samtidigt som han
håller i sin röda gose bil. Och ser jätte allvarlig ut, samtidigt som
han "jollrar" små tyst.

Det såg precis ut som att han hade ett allvarligt snack med bilen, så jag kunde inte
göra annat än skratta lite tyst för mig själv.
Men då så klart upptäckte Léon att jag stod där, så han började skratta å ramlade baklänges i sängen.
Men det är sådana gånger, när det bara värmer i hela kroppen och alla
problem å all stress bara försvinner
för en stund!
Och det är även såna saker jag tänker på när min dag är skit, å jag bara vill
sätta mig ner å gråta. För dom där små sakerna
gör mig stark och får mig att fortsätta framåt =D



Léon visar upp en av sakerna han fått av gudmor Evelina,
han vart jätte glad när han öppnade paketet =D
(för större bild, klicka på den)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu