Måndag 18/4-2011

Har väll egentligen inte så mkt att skriva om =P
Men tro det eller ej, jag vaknade före både tobbe å Léon idag.
Och Tobbe som dessutom skulle upp å jobba klockan nio!
Så ja låg å drog mig ett tag, vilket var helt underbart =D
Jag hann äta frukost och gå ut med Milo, innan Léon vaknade. Tror jag hann det
innan tobbe klev upp ur sängen också om jag ska vara helt ärlig.. haha!

Men men, idag blir det en slö dag. Eftersom jag höll igång ganska
ordentligt i helgen, men det behövs ju.
Och sen börjar foglossningen verkligen göra sig känd, vilket resulterar i att jag nog
hållt igång på tok för mkt på senare tid!
Men nu ska jag iallafall beställa ett bälte som förhoppningsvis hjälper iallafall lite, när
det är som värst! Sen så ska jag in till Skellefteå någon dag, och
shoppa lite kläder åt mig, och massor med kläder åt Léon =D
Även leksaker! Dock får vi
se om Léon följer med eller om han får stanna hemma med Morfar =P
Det var någonting mera jag skulle skriva, men glömde då totalt bort va de var... haha!
Aja sak samma, det var nog inge vidare viktigt iallafall =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu