Måndag 25/4-2011 (25+1)

Min dag idag har varit ovanligt lugn, dock har Léon varit väldigt
gnällig. Tror som sagt de är fler tänder på G...
Han har sovit dåligt under hela dagen...

Men iallafall, han vaknade vid sju i morse.. Han fick mat och ny blöja.
Efter det så gick vi ner, så att jag fick äta frukost!
Sen gick vi upp igen, å satte oss ner och myste i fotöljen medans
vi kollade på Tarzan (den tecknade versionen) Så jag satt
å sjöng med i låtarna. Då somnade Léon
i mitt knä, vilket har blivit väldigt ovanligt att han gör på
senare tid... så han var nog ganska trött =P
Han sov väl ungefär en timme... Sen vaknade han å ville
ha lunch.
Nu på kvällen har vi varit å grattat Céline som fyller 11 år
idag. Sen imorgon blir det att fara in till ske-å
och köpa en bilbarnstol =D
Dvs om jag fått in pengarna!

Igår flyttade vi alltså tillbaka till Jörn, dock var väl de inte
min högsta önskan... När man äntligen kommit härifrån
så måste man tillbaka...
Dock blir de ju bara ca 1 månad, vilket jag är otroligt tacksam över!
Men de är ändå skönt att vara hemma ett tag =)
Och få umgås med familj och vänner =)

Aja, nu ska jag väl dra mig uppåt å glo en stund på tv:n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu