Onsdag 13/4-2011

Nu börjar det gå mot ljusare tider! =D
Som jag skrivit tidigare, så har tobbe fått nytt jobb.
Å han börjar jobba där, vecka 17...  Så då
"flyttar" jag till Jörn. Dock behöver jag inte
bo där så länge. Eftersom vi nu förhoppningsvis har fått en
lägenhet i Lycksele =D
Vi ska ge beske på fredag om vi ville ha den eller ej, å med tanke
på våran situation så är det inte något att snacka om!

Det är en 3:a på 79 kvadrat, dessutom så får vi egen tvättmaskin i lägenheten =D
Vilket är ett stooort +!
För sen när våran andra bebis kommit så känner jag väl inte direkt för att
springa till tvätt-stugan var å varannan dag =P 
Jo, just de vi får även egen ingång vilket resulterar i att det inte är några trappor alls! 
Så ut med barnvagnen blir inte något större problem! 
Som sagt det börjar gå mot ljusare tider, och det har verkligen börjat hända saker nu!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu