Söndag 10/4-2011 Vecka 23+0

Idag blev det en väldigt tidig morgon, Léon vaknade nämligen
klockan 6!
Så ja har hållt igång sen då, väckte tobbe kring 9.
Han gick ut med hundarna, å bytte andra gången på Léon.
Sen satte han sig vid datorn, å jag la mig på soffan..
Vid 10:30 käkade vi lunch, dvs resterna från gårdagens middag =D
Å de va lika gott idag som igår!

Efter det så började vi städa,slänga å packa ner saker i lådor.
Idag tog vi tv-rummet, eftersom att vi tog "Léons" rum igår.
Trots att vi inte packat ner så mkt, så börjar lägenheten kännas ovanligt tom!
Men än är de massor kvar att göra...*suck*
Har dock tagit en paus just nu, för min rygg/höft är inte okej alls...
Det märks att jag gjort mer än vad jag egentligen borde, men måste
man så måste man!

Nä, om man ska återgå till "arbetet" =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu