Söndag 17/4-2011 (24+0)

Så var då denna veckan slut, å tiden bara springer iväg.
Léon vaknade vid 07:30 i morse. Så jag var elak å knuffade upp
tobbe ur sängen denna gången. Eftersom han
fick sova länge igår.. Men som vanligt kunde jag
inte somna om, så ja steg upp ändå. Sen har vi städat, varit ute å gått
en liten stund. Var iväg å handlade lite =)

I torsdag var jag till bm, på en extra koll eftersom jag
haft riktigt ont i magen, varit trött å haft huvudvärk.
Så jag fick komma dit för å kolla
blodtrycket å blodvärdet m.m.
För att kunna utesluta havandeskapsförgiftning.
Allt var bra, förutom att jag hade blod/äggvita i urinen... Vilket kan vara
ett dåligt tecken. Men vi får se vad provet visar
efter dom kollat på labb.

Igår for vi en sväng till Vormsele, delvis för att hämta tvätt-medel. Eftersom vi
hade slut å verkligen behövde tvätta!
Vi blev även bjudna på middag, köttgryta =D

Idag ska vi alltså tvätta för fullt, sen även fortsätta packa ner saker i kartonger.
Eftersom tobbe börjar jobba i lycksele vecka 17.
Och vi får inte flytta in i lägenheten förrän den 1:a Juni!
Men vi har iallafall en lägenhet =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu