Tisdag 19/4-2011

I dag vaknade Léon vid 7, och jag ville verkligen inte stiga upp..
Eftersom jag sovit ungefär 4 timmar inatt, pga foglossningen!
Somnade väl vid halv tolv, å vaknade igen vid halv två av en brännande smärta i höft/svanken/ljumsken
å hur jag än vred å vände på mig. Så kunde jag inte
ligga för de gjorde så jävla ont!
Så till slut gick jag upp och satt mig på en stol i köket, ihopp om att de skulle
hjälpa lite!
Där vid halv fyra gav jag upp, å gick och la mig trots att jag
fortfarande hade ont! Men somna de gick inte.... å alvedon hjälpte inte
heller! Så när Tobbe klev upp
var jag fortfarande vaken, dock släppte smärtan lite
så jag fick som sagt sova fram till Léon vaknade.

Har varit ute och gått en liten sväng, till och från affären. För att
köpa påskgodis till lillebror som
ska komma idag =) 

Léon kommer nog inte börja krypa, han har istället börjat hasa sig fram
på rumpan! Och funkar inte det så rullar
han dit han vill =P
Han har även börjar dra sig upp när han sitter ner, så han står hipsvips upp
om han får tag i något stadigt att hålla i =)

Tror även att det är fler tänder på G, för han har blivit väldigt gnällig på
kvällarna igen.
Just nu sitter våran stora/lilla man på golvet å leker med
vovven.
Kan inte fatta att han blir hela 8 månader i morgon!
Det är sjukt vad tiden går fort när man har barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu