Tisdag 5/4-2011 Vecka 22+2

Idag vaknade Léon 08:30, var ganska skönt
med en liten sovmorgon =)
Å typ direkt vi vaknat så ringer Tobbe, å säger att han
numera sagt upp lägenheten.
Å att vi måste vara ute innan den sista maj! För
han vill inte stå å betala en lägenhet i 3 månader
som vi inte ens kommer vara i.... (Tror inte riktigt han tänkte ordentligt där)
Och vi har dessutom ingen annan lägenhet vilket gör mig lite små orolig/rädd.
Hur f*n ska JAG/vi hinna packa,hitta en ny lägenhet i Lycksele,flytta alla saker.
När tobbe jobbar?!
För jag får ej göra något mycket, eller får å får jag väll.
Men det är inte så jävla bra, med tanke på att jag har foglossning! Så att
bara dammsuga gör SVIN ont!
De gör rent så ont att jag börjar kallsvettas å vill bara sätta mig ner å gråta!
Men det är bara pina ut, för jag måste ta hand om Léon å
gå ut med hundarna!

Sen så säger alla att jag ska sluta stressa, men hur f*n gör man det
när ens pojkvän inte riktigt använder hjärnan å tänker med?
Jag blir jätte lätt stressad, speciellt av bara tanken på att i slutet av Maj har vi ingenstans att
bo!

Vill bara skrika åt tobbe å fråga om han är helt jävla totalt störd!
Sen dessutom så kanske han börjar jobba i Lycksele redan nästa vecka, vilket betyder att jag
är HELT själv hela veckorna. Med allt, dvs
tvätten,packningen,hundarna,Léon,matlagning... Ni fattar!
Å som jag nämnde har dessutom foglossning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu