Fredag 5/8-2011

Igår kväll/inatt har det inte blivit någe mycket
sova här inte.
Devin har bara velat äta, och den enda gången han
sov eller snarare somnade
var när han låg på mitt bröst!

Så jag har inte sovit mer än ca 2 timmar inatt, sen
har jag även fått världens dunder förkylning!?
Ont i huvudet och hela kroppen... känner mig inte pigg alls!

Imorse blev det lite utav en stressig morgon, vi skulle
nämligen vara på bb klockan 9. Dock kom vi försent
dit, vilket gjorde att vi även kom försent
till BVC!
Men nu håller vi tummarna för att billirubin proverna visar
att det gått ner i värde! Så vi slipper bli inlagda...
För jag känner mig inte så peppad på att ligga på bb och vara dunder förkyld
bland alla nyfödda små bebisar...!
Men till något positivare, vi var ju och vägde Devin idag
och han har gått upp igen =)
(när han var 2 dygn så vägde han 4080) Men
nu väger han 4110 =)
Så det går åt rätt håll iallafall, dock är han hård i magen
så vi måste fixa nå droppar att blanda i ersättningen.

Nä, nu ska jag lägga mig på soffan en stund och dö.
Innan Devin vaknar och ska ha mera mat =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu