Lördag 6/8-2011

Natten inatt har varit relativt lugn, Devin har
vaknat var tredje timme ungefär
och ätit. Sen somnat om igen..Så inatt har jag/vi fått sova lite mera.
Dock har Léon inte sovit så jätte bra,
men det är inte så konstigt med tanke på
att han hade 39 graders feber igår när han skulle gå och sova.
Men han vaknade bara två gånger under natten.
Så jag ska inte klaga =)

Imorse fick vi lite sov morgon, vaknade av Devin vid 09:15.
Och Léon vaknade ganska direkt efter, så det blev att
ta upp Léon byta blöja och göra en flaska välling åt honom
sen la jag honom brevid tobbe i sängen så
han fick äta där.
Efter det gick jag och fixa maten åt Devin, sen satte
jag mig i sängen och matade honom.
Efter han ätit så bytte jag blöja, och tobbe tog Léon å
myste med honom en stund.

Vid 09:50 for tobbe iväg på bb med Devin, för
ännu mera provtagning. Idag håller vi tummarna
för att billirubinet stannat upp, eller ännu bättre börjat gå ner!

Så jag och Léon satt å myste en stund, sen busade vi lite.
Har ju inte direkt haft ork/tid att pyssla med Léon
men då idag hade vi hur mysigt och roligt som helst!
Iallafall medans pappa och lillebror var borta =P

Nä, nu ska jag gå och kolla vad vi ska äta
till middag. Dock har vi väl inte
direkt stor matlust pga av denna jädra förkylning!
Men äter man inte så går den ju aldrig över!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu