Måndag 29/8-2011 Körkortet på g!

Då har denna dagen börja lida mot sitt slut,
men dock har vi hunnit nästan alla måsten idag!
Har varit å skrivit in mig på Inlandets körskola
här i lycksele, så nu ska jag
som sagt försöka ta körkortet innan
september månad är slut.
Har redan bokat in mig
på 5 körlektioner, har 5 kvar
som ingår i startpaketet.
Men ja tycker nästan att 10 st borde räcka
iom att jag även kommer köra
privat!
Men klarar en del av det på 2 veckor borde
jag klara det på 1 månad!
Eller de tycker då jag iallafall =P
Sen har vi även varit och skickat in
namnbyte på Devin. (Efternamnet alltså)
Vi har varit å köpt Léons prestent, ja jag vet
det kanske är lite sent. Men
bättre sent än aldrig...
Han fick en fotölj och en "bil" matta av oss,
och han blev jätte glad
för mattan och fotöljen =)
Så nu ikväll efter att Léon lagt sig blir det
att läsa lite teori!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu