Onsdag 24/8-2011

Idag klev vi allihopa upp vid 09:30, så lite sovmorgon fick vi..
Å jag klagar då verkligen inte, eftersom
Devin vaknade vid 04:30 och var vaken till 06:30!
11:15 for vi iväg p BVC eftersom Devin skulle mätas och
vägas. Å idag vägde han 4540 g och var 56 cm lång.
Så han växer stadigt =)
Våran lilla kille, som blir hela 1 månad nästa vecka!
Idag är vädret mera på min sida, än vad de varit dom senaste veckorna.
Så idag ska jag försöka ta mig ut en liten sväng,
kanske blir att fara på öppna förskolan en stund.
Får se hur långt min och Léon energi räcker,
eftersom han fortfarande är förkyld... å jag
är inte heller riktigt 100 % frisk ännu!
Å vad jag vill ha pengar, och massor dessutom.
(Men vem f*n vill inte de)
Skulle vilja köpa ett hus, är less på att bo i lägenhet...
Sen skulle de va otroligt skönt att slippa
planera varje månad för att man
ska ha så man klarar sig...
Men ändå ha pengar över till "kris situationer", för
vi har alltid sån tur att det händer något
när vi har som minst pengar kvar.
Exempelvis : Bilen pajjar, léon & devin blir sjuk..
hundmaten tar slut...m.m
listan kan göras hur lång som helst!
Som nu på söndag, så hade vi ju tänkt fara till Jörn
för att fira alla som fyllt år då.
Men de skiter sig eftersom vi inte har råd att tanka bilen!?
För vi har 1100 kr kvar efter alla räkningar är betalda att leva på till
den 20:de september!
Dock hittade jag en räkning som vi inte kommer kunna
betala denna månad!
Å vi har inte ens handlat hem mat....
Léon och Devin har det dom behöver, men ändå!
Gode irriterande, om försäkringskassan bara kunde få
tummen ur röven och fixa så att min
föräldrapenning kommer igång. 
Så hade detta inte varit några problem!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu