Söndag 21/8-2011 lite tankar

Idag så har vi gjort så lite som möjligt på så
lång tid som möjligt!

Jag är fortfarande slut sen igår, men trevligt var det...
Eller ja de finns väl vissa saker
jag skulle vilja ändra på!?
Allt blev inte som vi tänkt oss, tyvärr!

Ska försöka bli bättre på att skriva, om annat som pågår i mitt
liv än om bara barnen...  Men måste bara säga detta,
barnen är mitt liv!?
Allt jag vill göra måste jag lägga åt sidan, för mina
barn går i första hand.

Nu menar jag inte att ja ångrar mina barn, för skulle inte
ändra på något om jag fick chansen!
Men iochmed att jag är en "ung" mamma, så är det
väldigt mkt fördommar. Jag får höra både det
ena å än de andra, och det är många gånger jag bara velat
sätta mig ner i ett hörn å gråta. Men i grund och botten
så har dom där sårande orden bara gjort mig starkare, vilket har
gjort mig till en bättre mamma!
När vi fick Léon, så var det många som ville
"hjälpa" eftersom jag var ju förstagångs
mamma, visst jag lyssnade på det dom hade å säga
men gjorde ändå på det sättet som funkade för mig!

Det är mycket jag vill skriva om, men samtidigt känner jag
att ja inte orkar.. för då får jag väl skit för det med.
Men vissa dagar mår jag skit, jag är en vanlig människa precis som alla andra!?
Jag har inte hur mkt ork som helst, ja orkar inte ta hur mkt
skit som helst!
Sen har jag en massa privat som händer i mitt liv, som jag gärna skulle
vilja dela med mig av. Men tror inte att så många
skulle förstå.. eller så skulle det väl bli en massa skitsnack!
Å sånt klarar jag mig utan...

Aja, nu har jag skrivit av mig lite.. Hoppas ni förstår hur jag menar
och inte tar illa upp av de jag skrivit.
Men som jag skrivit tidigare, det är min blogg och jag skriver
precis vad jag vill!  Å passar det inte så läs inte då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu