Söndag 28/8-2011

Ja så var man då ännu ett år äldre,
och klokare...(eller så inte haha)
Igår så var Evelina och Marcus här =)
Dock kände jag mig ganska taskig, eftersom jag
knappt var hemma något igår =/
Var på systemet med Magda, efter det så for vi tillbaka
hem där jag öppnade
paketet som Ewe och Marcus köpt.
Vilket visade sig vara en dammsugare =D=D
Tack så jätte mycket ännu en gång,
kan inte tacka er nog mycket för den presenten!
Så nu kan jag äntligen dammsuga ordentligt! =D
Vilket tobbe kommenterade idag, efter att ja dammsugit
hela lägenheten. Han sa att
nu fastnar de inge små grus under fötterna!
Men iallafall, efter att jag öppnat paketet
så färgade och klippte ewe mig =D
Blev jätte bra!
Fick även pengar av tobbes familj + farmor.
Efter de så for jag och magda till hennes lägenhet, där vi
öppnade första cidern. Sen kom
jesper så då åkte vi till Golden Bar och käkade!
Sen åkte vi hem en sväng igen, eftersom
att jag ville iallafall vara hemma
å mysa med Léon innan han skulle lägga sig.
När Léon lagt sig, så for jag,ewe och magda
tillbaka till hennes lägenhet.
Där vi drack lite till, och fixade till oss
för att gå ut på nattklubben.
Dock blev det inte så jätte sent, vi kom hem vid 00:45.
Men jag hade hur trevligt som helst, vilket
var precis vad jag behövde!
Var ganska skönt att få vara ute, och slippa vara mamma
för en stund.
Så tack för en super trevlig kväll tjejer =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu