Tisdag 23/8-2011

Igår kväll hade jag kunnat strypa våran ena
hund, bokstavligt talat!
När älsklingen kom hem igår-kväll så började han skälla
som vanligt! Dock denna gången
var jag gode less på att höra han + att
han väckte Léon!
Så Milo höll på att få ett kort liv igår!?
Aja, det var mitt "lilla" vredesutbrott!
Men iallafall, Devin sov från 23:00 igår till 07:30 imorse
utan att vakna en enda gång under natten.
Vilket var otroligt skönt, eller de hade då varit de
om jag fått sova.. Men icket, för klockan 02:30 inatt
började Clara den dumskallen att skälla på något, men åt
vad vet jag inte!
Idag har vi varit iväg på socialkontoret här i lycksele, för
att skriva i faderskaps papprena. Så
nu är tobbe officiellt Devins pappa, fast
iofs vem skulle det annars vara?
Efter det så har vi inte gjort så mycket, tobbe for iväg på jobbet.
Och jag har lekt lite med Léon, och myst med Devin =D
Pratade även med Ewe.E, om den kommande helgen.
Eftersom hon och marcus ska komma
hit på lördag. Och stanna tills på söndagen, sen får vi väl
se om vi far till Jörn en sväng. Vilket
jag verkligen skulle vilja, har inte varit där sen vi flyttade hit...
Eller jo en gång om ja inte minns fel!
Och eftersom mamma (veronica) fyller år idag,tobbe på torsdag och
jag på söndag. Så skulle dom bjuda på middag
och tårta.
Och nu kommer detta säkert låta töntigt, men helst av allt
trots att jag blir 20 skulle jag vilja
sätta mig i pappa´s knä och bara gråta och kramas
med honom. Det är faktiskt
otroligt skönt att kunna göra det, även fast jag är "vuxen" nu och
har egna barn.
Sen vad andra folk tycker skiter jag i, för det bandet
jag och pappa har är väldigt
speciellt!
Jag pussar fortfarande min pappa på munnen, precis
som man gjorde när man va liten.
Och jag kommer fortsätta göra det tills den dagen jag inte
kan göra det längre. Dock
vill jag aldrig att den dagen ska komma, för när den väl gör
de vet jag inte vad ja kommer göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu