Torsdag 25/8-2011

Idag blev det en tidig morgon för oss, pojkarna vaknade
vid 07:30.
Å tro de eller ej så var tobbe
upp innan ja hann be honom att hämta leon.
Inte för att jag hade tänkt göra det, eftersom
han fyller år idag..Så hade jag
som tänkt att han skulle få sova lite längre.
Men men, idag har vi inte gjort så mycket
mest bara tagit de lugnt å busat med
Léon.
Som för övrigt har ett stort blåmärke på hakan,
eftersom han ramlade och knockade
lära gå bilen..
Hade tänkt gå ut och gå med Léon och
försöka lokalisera en lekpak. Men de sket
sig totalt, eftersom vädret verkligen inte varit på min sida idag!
För så fort jag klädde på Léon och skulle gå så började de
regna!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu