Lördag 19/3-2011 vecka 20 (19+6)

Idag vaknade Léon vid 7, så vi tog upp honom till våran säng.
Så låg vi å myste en liten stund, innan vi klev upp =)

Idag har vi inte gjort så jätte mkt, eller jo vi var ute å gick en stund i
det fina vädret =)
Var jätte skönt, och sen dessutom lite frisk luft har aldrig skadat.
Så vi gick till affären å handlade lite.

Sen har vi tvättat idag också, så jag ska snart springa ner igen och hämta upp all
tvätt.
Till middag blev det pannkakor, eller plättar som vissa säger.
Och det är en disskution som aldrig kommer försvinna.
Men jag har lärt mig säga pannkakor. =P
Iallfall dom blev lika goda som förut, och denna gången stekte faktiskt tobbe några också.
Som han sa så bra själv
- Jag måste väl lära mig någon gång!

Så nu blir det att bara ta de lugnt, fixa dippen och sånt inför myskvällen =)
Tänkte bjuda på några bilder också =D


våran sömntuta
Myspys i soffan

klicka på bilden för större bild!


Ul vecka 18+5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu