Måndag 14/3-2011 vecka 20 (19+1)

Har väl egentligen inte så mkt att skriva om, men ska
försöka få till ett litet inlägg iallafall =)

Tänker skriva om anledningen till att jag satt lösen på min blogg,
och det är för att det finns vissa personer
som enbart läser min blogg för att sedan ha något att snacka skit/klaga på
till annat folk som jag inte pratar med längre.
Dessa personer älskar verkligen att klanka ner på mig, som
både mamma,flickvän och allmän person.
Tyvärr så finns det såndana idioter.
Så nu har jag alltså valt att bara vissa personer kan läsa denna blogg =)
Och tagit bort deras bästa pratämne, så nu får
dom hitta något annat att snacka om.
För om mig kommer dom numera inte ha något att prata om! =P
Kan säga som så här att en av dessa personer
sa i ett samtal till antingen mamma eller pappa
- Varför ska jag ens ringa till Evelina och säga grattis, till att hon blivit mamma
när hon inte ens har sagt att hon var gravid?!

Men då säger jag som så här, denna person visste om att jag var gravid.
Eftersom när vi väl valde att berätta om graviditeten (med Léon alltså)
så gick det skallgång när rätt person väl fick veta det!
Men men, nog om detta nu! =P
Och in på något roligare =)

Léon har som jag skrivit tidigare, börjat på att få tänder =D
Och nu har två små tänder börjar titta fram, i nedre käken.
Dom två längst fram =)
Så han ser otroligt söt ut, när han skrattar =P

Sen så kommer jag inte ihåg om jag skrev det sist, men vi vet då könet på
bebisen i magen. (dock är det 95 % säkert)
Men jag vet dock inte om ja ska skriva ut det i bloggen, eller om ni ska få vänta
tills h*n är född =P

Okej, jag som sa att jag inte  hade något att skriva om.. =P
Detta inlägg blev längre än ja tänkte mig. Men nu ska jag iallafall gå och diska
undan efter middagen =P

Hejs svejs ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu