Måndag 21/3-2011

Idag fick jag en liten sov morgon, vilket var underbart skönt.
Dock lät jag tobbe fortsätta sova, iallafall
fram till nio =P
Hundarna fick vänta med att gå ut, tills tobbe klivit upp.

Men iallafall igår var jag ute och gick med Jessica, som hon heter.
Hon kommer från stockholm, så hon har
samma dilemma som jag.
Ingen att umgås med, så vi håller på att lära känna varandra.
Så vi ska väl försöka gå ut och gå iallafall
en gång om dagen.
För hon har arbetspraktik fram till 12 på dagarna.
Sen har hon inte så mkt att göra, och det är som hon själv sa
det är aldrig kul att gå ut å gå själv.

Vi var ut på en kortis idag, eftersom båda hade ont i huvudet.
Så vi får se hur vi känner oss ikväll, då kanske det blir en liten längre sväng.
Men vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu