Måndag 28/3-2011 vecka 21+1 (22)

Upptäckte att det var en stund sen jag uppdaterade =P

I helgen har vi varit typ runt hela västerbotten känns de som..

Fredag : Klev upp vid åtta någon gång, sen så gav jag Léon mat och bytte på honom.
Vid 12 någon gång, så började vi packa in i
bilen för att fara mot Lycksele, eftersom tobbe skulle
på jobb intervju.
Så medans han var på det, så stannade jag hos
Léons gammel farmor och pratade å hade allmänt trevligt =)
Tobbe kom väl tillbaka kring fyra, och berättade att han inte
fick jobbet eller rättare sagt han tackade nej till de
eftersom dom inte kunde ge honom fast anställning utan
dom hade bara säsong.. Och det funkar inte!
Men då hade han hunnit vara på en till arbetsintervju, och det lät
mkt lovande.
Chefen där sa att han ville säga ja, men kunde inte med tanke
på att han ej visste när den andra personen
skulle gå i pension.
Så vi får väl vet förhoppningsvis till veckan när tobbe får börja där =)
Efter de var vi å åt "middag" på frasses =P  Sen
eftersom vi ändå åkte förbi så stannade vi i Vormsele en stund.

Lördag : Klev upp vid halv nio, och gjorde iordning Léon och började packa.
Väckte upp tobbe, åt frukost. Sen vid 10:30 for vi iväg mot Jörn.
Eftersom vi skulle in till Skellefteå och stor handla...
Kom fram i Jörn vid 11:30, eftersom det var så jävla halt ute på vägen
gick det inte köra fortare än 80-90.. =P
Vid 12 for jag och mamma (Veronica) in till stan, och handlade å sånt.
Först for vi upp på Solbacken, och var in på Ö&B, sen in på Willys.
Efter det så for vi till Coop Forum och handlade
resterande saker.
Så när vi äntligen handlat färdigt, for vi iväg på frasses å käkade
och satt å pratade om allt möjligt =)
En riktig tjej dag hade vi =D
Sen svängde vi förbi i Boliden, till North Light Cruisers klubb
och sa hej. Var inte där
nå länge alls... Sen for vi tillbaka till Jörn, packade ur alla varor
och flyttade över dom till Volvon.
Efter det så åt vi middag och for hem till Malå vid 18:30...
Tog det bara lugnt på kvällen!

Söndag : Gjorde vi ingenting, eller jo jag tvättade handdukarna och lagade mat =P

Idag har jag varit ute å gått i ca 30 min, tog med mig Milo en sväng. Eftersom
vädret tillät de idag =)
Sen har Léon även lärt sig att sitta upp helt själv, dock får man hjälpa honom
upp i sittande läge. Men sen så sitter han helt själv =D
Är så stolt över våran lillkille, som inte är så liten längre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu