Onsdag 16/3-2011

Idag vaknade Léon klockan 6, dock helt förståeligt.
Med tanke på hur ovanligt tidigt han somnade igår =)
Men de är ändå ganska skönt, när han väl somnar tidigt
man får som mer tid till att slappna av å låta sömnen komma krypande =)

Sen vid typ 10 fick vi spontan främmande av pappa och mamma (veronica) å dom
hade alla vovvarna med sig också =P
Blev ganska paff när det plingade på dörren, och när man försöker
kolla vem det är.
Så är de helt svart i kikhålet =P
Och när jag öppnade dörren så fick jag en chock, måste ju ha sett jätte dum ut.
Mitt hej blev
- Är du här, vill du ha kaffe?
Haha!

Men men, dom for hem vid halv tolv. Dock lämnade dom
Clara =D Så nu har Milo lite sällskap,
eftersom han varit ganska nere sen vi tog bort Hachiko =(
Å i morrn kommer lillsyrran hit, å ska vara här till på fredag.
Så då har man ju lite sällskap iallafall =)

Just nu ligger vovvarna på soffan å snarkar, och Léon ligger i sängen
å tjollar med sin Brum (gosse bilen, blixten mac queen)
han är så otroligt söt när han ligger så.
Dock hade jag väl som väntat mig att han skulle somna
snart. Men icke de, så han får ligga där å tjollra på en stund =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu