Torsdag 10/3-2011

Hade tänkt skriva igårkväll, men orkade inte.
Istället blev de en tidig kväll för oss alla =)

Igår låg jag på soffan i princip hela dagen, eftersom jag hade haft migrän under
natten... Så jag var inte direkt pigg igår.
Dock senare på kvällen, typ runt 7 tiden så kände jag mig
bättre i huvudet.. men kroppen skrek typ att jag skulle lägga mig å sova!
Men det är inte så lätt att lägga sig och sova, när
man har en liten gosse som fortfarande är vaken å pigg som en liten
piggelin =)

Men som tur var kom älsklingen hem vid halv åtta, så då blev det en sen middag =P
Sen bestämde jag mig för att Léon behövde bada,
eftersom han stod i hoppgungan.. Å hade spytt på golvet
och givetvis sedan "plaskat runt" med fötterna i de.
Så Léon fick bada med pappa en stund, vilket resulterade i
att det var vatten överallt..
Hela jag var dyngsur,golvet var en enda stor vattenpöl m.m..
Som ni kanske märker så älskar Léon att bada!
Efter det så blev det en flaska välling å lite myspys med mamma i soffan =D

Så Léon somnade vid halv 10 igår kväll, så det blev en väldigt tidig kväll för oss 4 =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu