Onsdag 23/11-2011

Idag försov vi oss, jag vaknade vid 08:30... hade verkligen inte hört väckarklockan! Så det var bara att ringa till dagis och säga att vi blir lite sena, lämnade Léon vid 09:20.. Och dom skulle precis gå ut när vi kom. Så det var lugnt =) Efter det så for jag hem, la mig på soffan för att sova en stund till. Dock gick det ju som de gick! =P Anledningen till att vi försov oss idag var, det att Léon var vaken fram till 1 inatt.. Varför vet jag inte, men men. Han har sådana kvällar lite nu och då, dock har det varit väldigt ofta nu på senare tid. Jag hoppas då att det vänder snart igen! Jo just det ja, vi har ju som sagt dop på lördag! Men har idag fått veta att jag inte kommer få pengarna förrän på måndag!? Så vi har med andra ord inga pengar till att köpa hem saker att baka med... känns ju jävligt kul NOT!?!?! Men vad fan ska man göra. Börjar iallafall vara måttligt less på att inte ha råd med något, så nu har jag sökt helg jobb lite överallt och jag hoppas att någon behöver hjälp, för jag lovar ja kommer jobba på jul/nyår om dom frågar! Sen att Tobbe inte tycker att jag ska jobba, det får ju stå för honom! + att det är ett väldigt bra tillfälle att få komma hemmifrån en stund. Nä, nu till lite roligare saker! Devin rullade runt helt själv för första gången igår kväll kring 19:00, dock blev han jätte arg när han väl hamnat på mage! Vilket jag tyckte var väldigt gulligt =P Nu har jag avreagerat mig lite, så nu ska jag sätta mig å kolla på Arga snickaren. Ha de bra! (ni som läser min blogg får mer än gärna skriva en kommentar) =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu