Onsdag 9/11-2011

Idag blev det en tidig morgon för mig och pojkarna... Eftersom Léon skulle på dagis och de är ju så mycket man ska hinna innan vi far från lägenheten :P

Men men, nu är jag iallafall klar med körkortet så nu har jag en papperslapp i min börs som pappa sa så snällt :P
Dock har jag ingen bil ännu, så de blir att gå ändå. Men de är ganska skönt de också, om inte annat miljövänligare :P haha!

Har typ nästan nyss kommit hem från baby massagen, fick göra fot/hand avtryck idag. Eftersom jag inte var där förra gången... Så just nu är det som lugnt här hemma. Devin sover i vagnen, och Léon är som sagt på dagis men snart kommer även han hem :)

På fredag kommer prästen hit, för att prata om saker inför dopet!
Dock har jag väl inte direkt kommit underfund med hur jag vill ha allt :P
Och eftersom Tobbe inte ger så bra svar, så får de bli som de blir! Vet inte ens om Devin kan ha dopklänningen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu