Söndag 6/11-2011

Så då var helgen slut, och en ny vecka kommer i all hast!
Idag fick vi riktigt sova ut ordentligt, eftersom pojkarna var hos farmor och farfar från igår till idag...
Kan ju säga att det blev väldigt tomt, här hemma! De va tredje gången som Léon sov borta och första för Devin..

Så idag gjorde jag en storstädning av lägenheten, dammsög och skurade alla rummen :) de enda Tobbe hann göra var att diska! :P

Imorgon är det dags för teoriprovet, just nu är jag inte så jätte nervös.. Men de lät väll vara ännu värre imorgon när ja väl är där och har satt mig ner!?

Aja, önska mig lycka till!! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu