Tisdag 15/11-2011

Dagen idag började med att fara på affären, köpte ett tack kort och en prinsess rulltårta till Ingemar och Maria (körskole-lärarna). Som Tack för att dom hjälpt mig med körkortet och inte gav upp =P Trots mina tillbaka slag! Haha! Har inte sovit så mycket inatt, eftersom Léon vägrade sova i sin säng... och bara sprang omkring och lekte fram till 00:30! Tillslut så släckte jag ner överallt och stängde av tv:n, sen fick han sova mellan mig och Tobbe. Dock sov han hela resterande natt, vilket var otroligt skönt! =) Men idag blir det att städa lite mera här hemma, eftersom Léon är hemma från dagis med feber =( Så han blir hemma även i morgon, så de blir inte så mkt gjort under tiden han är hemma =P Men men, imorgon ska jag till sjukhuset... Dock måste jag hitta en barnvakt, så ska ringa till svärfar igen å se om han kan passa barnen under tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu