Torsdag 3/11-2011

Så då var denna vecka med alla måsten snart slut... Veckorna bara springer förbi i all hast... Känner mig otroligt taskig mot mina små pojkar, har ju knappt hunnit träffa dom i veckan =( Och till råga på allt glömde ja bort Léon igår... var helt uppslukad i körkorts teorin, så ja glömde bort klockan vilket resulterade i att jag totalt glömde bort att jag skulle hämta Léon på dagis 13:45! Dock gjorde det inget att ja kom senare, men jag kände mig ganska dum när ja väl kom på att Léon inte var hemma!? Idag har jag varit och gjort Halkbanan, vilket var rätt så kul. Men inte lika roligt som alla fått det att låta... Jag "lyckades" snurra två gånger, första gången höll ja bokstavligen på att dö! =P Andra gången så var ja "beredd" så att säga! Men de äckligaste var nog när vi fick sitta i "voltbilen", speciellt när vi hängde upp å ner! Imorgon blir det att göra risk ettan, sen på Måndag och Tisdag smäller det! Så nu är det bara hålla tummarna för att ja klarar resterande tester som är kvar, sen har ja förhoppningsvis körkort! =D=D Min älsklings Ewe är här, vilket är hur underbart som helst. Ganska skönt att få prata av sig lite, och få lite avlastning... Och hon har verkligen den här graviditets "lysningen"! Hon är super söt! Hon är en av dom få vänner som stannat genom allt, trots att jag fick barn så stannade hon =D Hon är en riktigt sann vän! Likaså Daniella! Och sanna vänner är det inte gott om, det har jag fått lära mig den hårda vägen!? Även fast vi inte pratar varje dag, så när vi väl pratar känns de som om vi pratat varje dag ändå =P Nä, nu blir det att återgå till körkorts frågorna så att man är lite förberädd på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu