Dagen börjar lida mot sitt slut

Ja,som ja rubriken säger.. Dagen börjar äntligen lida
mot sitt slut.
Nu väntar jag bara på att klockan ska bli 20:00, så att
Léon kan gå å sova.
Så jag kan återuppta detta med att designa bloggen/bloggarna =P
Fast denna gången sa tobbe att
även han skulle försöka hjälpa mig, (tror nog bara att
han säger så för att låssas vara smart för en stund) haha!

Till middag idag blev det korvstroganoff och Ris, vilket Léon
uppskattade väldigt mycket!
Han åt massor!?
Sen var även Magda och Jesper förbi en stund, å myste
med Devin.
Det var ju tänkt att ja å magda skulle hittat på något idag
men det blev inget eftersom hon
hade feber å åkt på en riktigt dunderförkylning!
Men det kommer fler tillfällen =)

Hade väl egentligen ingen större lust att göra något idag heller,
iochmed att jag är ju borta största delen
av dagarna och Léon är
på dagis. Så kan
ja känna att de är faktiskt ganska skönt att bara få vara hemma
en stund med familjen.

Varför ska alla problem och tankar komma nu!
Har varken tid eller ork för detta!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu