Fredag 23/9-2011

Dagen idag började vid 07:30, kände mig
dock piggare idag än igår.
Men de blev ändå ingen körskola idag, orkade inte..
Sen va vädret piss!

Så vi for iväg å handlade lite, dock ska vi
handla resterande saker efter att räkningarna är betalda..
MEN för att kunna betala
dom så måste ju internet funka...Jävla Tele2!?
Vi har haft problem med internet anslutningen sen vi flyttade in!!
Börjar vara gode less...

Men iallafall, efter att vi käkat lunch så for vi till
Daniella,Johan och Fabian =)
Var där ett bra tag, och hade jätte trevligt.
Dock så var Léon väldigt duktigt på att stöka ner deras kök =P
Efter att vi kommit hem så ställde ja mig å började diska, efter en stund
tog tobbe över.
Dock hade ja iprincip diskat bort allt, var någon tallrik kvar!
Sen började ja med maten, dvs pannkakor blev det idag.
Å denna gången gick allt super bra, vissa gånger lyckas jag
å andra inte. Men idag var en såndan
gång att allt gick super bra! =D

Sen nu ikväll fick vi ett snabb-besök av tobbes systrar och ena bror och mamma!


Jag kommer aldrig förstå varför folk inte kan tala
sanning på en gång.. Istället för att ljuga!
För sanningen kommer alltid fram förr eller senare...
Du säger att jag är din vän, å att du aldrig skulle ljuga
inför mig. Men ändå gjorde du det
och gjorde så att jag
blev förbannad på någon som inte ens
gjort något fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu