Fredag 2/9-2011

Inatt har Devin sovit otrolig bra, när han väl somnade!
Han åt sista målet vid 23:00, sen sov han fram till
05:00 i morse.
Vilket nog var ganska tur, eftersom "Blondie" (som tobbe döpte katten till)
ville gå ut, så ja släppte ut honom
sen gick ja och gjorde en flaska till pysen.
Efter de så fick jag sova till 07:30, då vaknade Léon.
Vilket inte var så konstigt, eftersom sängen hans
var dyngsur.
Så de va bara kliva upp och bädda rent och byta på honom.
Devin sov till 10.
"Blondie" kom in igen vid 09:30. Och det är ingen som
hört av sig ännu, jag hoppas då att ägaren hör av sig
snart. Visst han är en underbar katt
hur kelig som helst, å är de ingen som hör av sig så behåller vi honom!
Men iallafall, helgen kommer spenderas i Jörn. Så jag kommer inte uppdatera
något förrän på söndag eller måndag!
Fast just nu kan jag säga att tobbe kan
slänga sig in i väggen!?
Är inte nå vidare glad på honom alls, iofs har jag inte varit det
på ett bra tag.
Men förhoppningsvis blir väl även det bättre....!
Annars får vi väl se vad som händer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu