Lördag 17/9-2011

I torsdags åkte vi alltså till Jörn, för att träffa
pappas barndoms kamrat sen många år tillbaka!
Själv träffade jag honom sist ja var 14 år gammal, det var i samma veva
som jag och pappa var utomlands.

Så nu fick Niklas (som han heter) träffa mig,tobbe och
barnen. Léon var lite reserverad mot honom
första dagen. Men sen gick det hur bra som helst!

Léon sov riktigt dåligt natten mellan
torsdag och fredag.
Han somnade vid 9, dock vaknade han flera gånger under kvällen.
Vilket slutade med att han fick sova mellan
mig och tobbe!
På fredagen for jag,tobbe och Léon in till skellefteå
för att köpa nya vinterskor till Léon.
Eftersom han bara har gummistövlarna!

Men nu inatt har han sovit hela natten, vilket även Devin gjorde.
Så nu inatt fick vi sova hela natten!

Idag har jag iallafall hjälpt mamma med att fixa sin första
blogg =D
Hon berättade att hon funderat på att skapa en blogg ganska länge,
men har bara glömt att fråga hur man gör.
Idag har vi även varit ute med Léon och busat i lekparken
och sprungit runt å kolla på
ankor m.m!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu