Måndag 12/9-2011

Imorse vaknade Devin vid 8, léon vaknade strax därefter.
Så de blev att kliva upp, å ge båda mat och ny blöja.
Efter det så var det som lugnt, så då hann man vakna till ordentligt.
Gick och duschade,åt frukost vid 10 la jag isäng Léon igen
för då var han jätte trött.
Vid 11 for jag iväg till körskolan, eftersom jag hade körlektion
12 idag. Men jag far alltid minst 1 timme före lektionen
så jag kan sitta i lugn och ro med teorin utan att bli avbruten hela tiden.
Och eftersom jag varken hann köra eller plugga något
i helgen,pga tobbes suveräna planering
så ja de gick som de gick idag!?
Körlektionen idag gick då käpprätt åt helvete, körde
f*n bättre på första lektionen!
Men jag tror jag vet varför de gick skit idag, om vi säger som
såhär. Det har varit ganska mycket på sista tiden
vilket de är fortfarande!
Så ja är väll inte så jätte possitiv alla dagar... dock försöker
jag för barnens skull.
Men det är inte alltid så enkelt, vet varken ut eller in längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu