Måndag 19/9-2011

Idag vaknade barnen vid 8, så vi steg upp
och bytte blöja å gav dom mat.
Efter det så åt ja frukost, sen for jag iväg till körskolan!
Eftersom jag hade körlektion klockan 09:40 - 10:20.
Körningen gick väl inte så bra som jag hoppats att den
skulle ha gjort!
Men iallafall, efter körningen satte jag mig vid datorerna
för att göra klart teorin! Eller iallafall
första fasen!?
Så nu är den klar, då har jag bara 4 faser kvar! "suck"
Vid 12 for jag hem igen, för att äta lunch och
sen gå tillbaka till körskolan för ännu en
körlektion!
Denna gick lite bättre, men är inte att jag inte kan
utan de är som så här -
Jag kan, men måste bara tro på mig själv och sluta tveka!
Har inte riktigt tid att fastna.. för då kommer
jag aldrig hinna ta körkortet!?

Men men, det är bara ta nya tag imorgon och
intala mig själv att jag kan å att jag måste tro på min
magkänsla!

Det blir nog inge dagis för Léon imorgon, eftersom
han fortfarande har feber. Idag hade han
38,0 grader, så vi får se hur det ser ut imorgon!
Men man ska ju helst ha dom hemma en extra dag, efter dom haft feber!
Nä, nu ska ja gå och hitta på något att äta till middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu