Måndag 26/9-2011 (Ny familjemedlem)

Så var veckans första dag slut, och
Léon ska snart få sin välling-flaska och sen sova.
Men för tillfället springer han runt och leker med
sin traktor!
Som han snart ha plockat sönder helt å hållet..

Körningen idag gick super bra! Är verkligen jätte nöjd
med dagens körning =D
Fick även börja på C-häftet, så nu är jag snart klar med
alla körhäften.
MEN då var det ju den där jävla
teorin kvar!? Bokstavligt talat hatar den!
Men men, det går ändå hyfsat...

Nu ikväll så var vi iallafall å hämtade en katt-bebis =)
Hon blir 17 veckor på onsdag. Och
hon är riktigt fin! Väldigt lik Mixi som vi hade tidigare!

Men nu ska jag gå och bada Léon innan han ska sova.
För imorgon är det dagis som gäller!



Kommentarer
Postat av: Daniella

Då måste man ju titta förbi nästa gång jag är i Lycksele och få en eller annan klo i mig:) Och så klart hälsa på dig och barnen:D

2011-09-26 @ 20:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu