Måndag 26/9-2011

Igår så for vi ut till Vormsele en sväng, eller
det blev att vi var där hela dagen!
Efter att vi kommit dit, så skulle Markus till Malå
för att sedan åka vidare till Burträsk... och eftersom jag måste
övingsköra mer, så gjorde ann-mari som så att
Markus körde dit och jag tillbaka!
Det gick otroligt bra, eller rättare sagt över förväntan =P

Så var de då Måndag igen, Léon
skulle på dagis idag eftersom han skulle ta sina första skol-foton! =D
Och jag ska strax gå iväg på körskolan...
Dock har jag inte lika många körlektioner denna vecka som förra
så nu behöver jag inte stressa hela veckan iallafall!

Skriver mera senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu