Onsdag 14/9-2011

Idag blev det en väldigt tidig morgon.. barnen vaknade
nämligen klockan 06:00! Så det
var bara stiga upp, och försöka piggna till!
Dock skulle vi ju ändå upp 07:30, eftersom Léon skulle
iväg på dagis =)

Vid 11 lämnade jag Tobbe och Devin, å for iväg på
körskolan för att göra lite teori innan körningen!
Dock så känns det hopplöst just nu, eller iallafall med
teorin!
Man ska ju klara 3 faser innan man får göra
teoriprovet/uppkörningen och
för att bli godkänd måste man ha minst 63 rätt, å jag har hittils fått
61 som flest rätt.. Vilket gör mig väldigt irriterad!?

Men det är bara fortsätta att plugga, så till slut
hoppas jag då att allt går vägen!

Jo,idag ringde dom från BVC och berättade
att föräldra gruppen ja var med i
när ja va gravid med Devin skulle starta upp
igen den fjärde oktober. Så då blir det att
fara dit! =)

Nä, nu blir det film-mys med tobbe en stund.. Innan sängdags
för imorgon blir de att köra tidigt morgon körning =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu