Onsdag 28/9-2011

Idag är ingen vanlig dag, för det är pappas födelsedag
Hurra hurra hurra!

Imorse ringde klockan, 08:00 så
jag tog p-pillret sen steg jag upp och gav Devin ny blöja och en flaska.
Medans tobbe tog hand om Léon och gjorde klar
honom för att fara på dagis.
Efter att jag ätit frukost och Léon lämnats på dagis
så for jag iväg på körskolan och
hade körlektion. Efter körlektionen så satte jag mig med
teorin en stund. Dock blev ja skit sur
eftersom jag fick 61/70 möjliga och man behöver ha 63 för att
klara provet!?!?
Men det är bara fortsätta kämpa vidare... "suck"

Jo, till en ganska irriterande grej.. Nu när
vi äntligen skaffat trådlöst internet i lägenheten så att jag
ska kunna använda internet på min dator... Så har jag glömt bort det där
förbannade lösenordet!?!?!
Åh, så arg jag är!

Tillbaka till körningen, den tredje november har dom bokat in
mig på halken! Och den fjärde är det riskettan som gäller!?
Så körkortet börjar närma sig,sakta med säkert!


Valkyria
Här är iallafall vårat nytillskott i familjen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu