Onsdag 7/9-2011

Imorse försov vi oss inte!?
Dock andra och första dagen gjorde vi det =P
Men iallafall, idag fick Léon vara själv på dagis
för första gången... Vilket hade gått
jätte bra. Dock var det bara mellan
09:30-11:00 han var där =)
Men imorgon ska han vara där mellan 09:30-12 vilket betyder
att han även kommer äta lunch där!
Och på fredag blir det mellan 09:30-13:30.

Nu har jag iallafall börjat köra, eller körde första lektionen
igår. Och det gick över förväntat faktiskt, idag så blev jag då
godkänd på den delen vi började med igår
vilket var korsningar!
Imorgon är sista körlektionen för denna vecka så nu
ska vi börja med att växla ner från 2:an till 1:an
och sen krypköra typ =P
Utan att få motorstopp! Haha!?

Sen när jag kom hem från körskolan, så var Daniella och Fabian
här =) Så vi bjöd henne på middag och
ja å hon for ut på stan en stund.

nä, nu ska jag gå och kolla på True Talen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu