Söndag 18/9-2011

Nu har jag suttit hela morgonen + halva dagen, å försökt
fixa bloggen. Men de går inte
riktigt som jag vill!
Så den får vara som den är, för nu är jag less!?
Ska även fortsätta fixa mammas blogg
vilket jag får ta när ja har tid..
Men den blev ändå inte fyskam, mamma blev då nöjd =)
Å de är huvudsaken!

Iallafall, idag fick vi sova till 07:30 ungefär.
Sen så gick tobbe å hämtade léon medans jag matade
Devin. Så låg vi allihopa i sängen å
bara myste.
Efter det har jag som sagt, i princip bara suttit framför datorn och
försökt fatta mig på de här
med design.
Förstår mer än förut,dock inte allt.
Men det kommer väl hoppas jag! =P

I veckan blir det dubbla körlektioner Mån-Ons!
Och sen massa teoriplugg, ska försöka vara mer på körskolan..
Så att jag kan fixa dom där j*vla faserna
någon gång!?

Dock är det svårt att koncentrera sig på teorin och körningen
när man har massa annat som stör
i "bakgrunden".
Men de blir lättare snart hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu